Tytuł projektu: 

Wprowadzenie nowej usługi turystycznej Śladami historii oraz nowej usługi Before travel umożliwiającej dywersyfikację działalności oraz podniesienie kompetencji pracowników w celu uzyskania wzrostu konkurencyjności, liczby klientów i odporności firmy Biuro Podróży StarTours Aleksandra Dmytrasz działającej na terenie regionu kujawsko-pomorskiego.

Przedsięwzięcie polega na wprowadzeniu dwóch nowych usług turystycznych „Śladami historii – Wycieczki historyczne lokalne i wirtualne” oraz „Before travel – Wirtualna podróż do wybranego miejsca, czyli zobacz miejsce, zanim wykupisz wycieczkę”, Jednocześnie projekt polega na modernizacji obecnych stanowisk pracy oraz na optymalizacji i automatyzacji obsługi klienta. 

W ramach przedsięwzięcia będą zrealizowane następujące zadania poprzez zakup: 

  1. Usługi doradczej, która zapewni prawidłowe działania związane ze zmianą modelu biznesowego w celu wdrożenia optymalizacji i automatyzacji obsługi klienta.
  2. Zestawu sprzętu komputerowo-biurowego i lamp oraz składanej rampy dla wsparcia osób z niepełnosprawnościami. Planowany zakup środków trwałych jest niezbędny do wdrożenia nowych usług oraz pozwoli na integrację z nowym systemem obsługi klientów. Inwestycja ta obejmie wyposażenie stanowisk VR (Wirtualna Rzeczywistość) i zielonego kącika. Dodatkowo rampa zapewni dostęp do biura osobom z niepełnosprawnościami.
  3. Usługi modernizacji strony internetowej. Planowana modernizacja zapewni dobre przygotowanie firmy na wdrożenie nowych usług i zapewni efektywną komunikację z odbiorcami usług za pomocą chatbota. Jednocześnie pozwoli na uzyskanie strony internetowej dostępnej dla każdego, w tym osób z niepełnosprawnościami, zgodnie ze standardem WCAG.
  4. Wyposażenia do segregacji i zgniatania odpadów oraz oczyszczania powietrza, które ułatwią prawidłowe sortowanie, ograniczą ilość odpadów zmieszanych i wspomogą efektywny recykling oraz kompostowanie, wspierając zieloną transformację firmy.
  5. Usługi modernizacyjnej umożliwiającej dostosowanie stanowisk do VR. Planowana inwestycja obejmie modernizację obecnych stanowisk pracy, które zostaną dostosowane do obsługi klienta w zakresie VR. Powyższy zakup obejmie również  instalację odpowiednich urządzeń.
  6. Zielonego kącika, w tym automatycznego systemu do nawadniania roślin. Zielony zakątek umożliwi wprowadzenie dobrej aury oczyszczonego powietrza. Aromat i zieleń roślin spowodują, że liczba klientów może wzrosnąć. Kącik będzie niezbędny również dla odpoczynku pracowników.
  7. Panelu webowego do obsługi aplikacji, który umożliwi wdrożenie nowych usług i zapewni optymalizację oraz automatyzację obsługi klienta.
  8. Usług szkoleniowych, które zapewnią prawidłową realizację przedsięwzięcia. Pierwsze szkolenie obejmie obsługę klienta w ramach nowych usług, z uwzględnieniem elementów prośrodowiskowych oraz obsługi klientów z niepełnosprawnościami. Drugie szkolenie będzie dotyczyło obsługi nowych narzędzi, czyli aplikacji „Asystent podróży” i panelu webowego. 

 

Docelowa grupa odbiorców projektu: 

Nowe usługi zostały stworzone z myślą o klientach, którzy planują zakup usług turystycznych i poszukują wsparcia w wyborze idealnego miejsca na wakacje. Dzięki wirtualnemu przewodnikowi, klienci mogą uzyskać pomoc w porównaniu różnych destynacji, lepiej zrozumieć unikalne cechy poszczególnych lokalizacji oraz podjąć bardziej świadomą decyzję dotyczącą ich wymarzonej podróży.

Cel projektu:

Wprowadzenie 2 nowych usług turystycznych: Usługa „Śladami historii” która oferuje wycieczki historyczne lokalne i wirtualne. Usługa „Before travel”, która umożliwi klientom odbycie wirtualnej podróży do wybranego miejsca, jeszcze przed zakupem wycieczki, co pozwali na dokonanie trafnego i świadomego wyboru. Celem projektu jest również wdrożenie nowego systemu obsługi klienta.

 

Planowane efekty projektu: 

Uzyskanie dywersyfikacji działalności, podniesienie kompetencji pracowników, wzrost konkurencyjności firmy na rynku,zwiększenie liczby klientów, wzrost przychodów oraz zbudowanie odporności firmy na ewentualne przyszłe kryzysy.

Całkowita wartość projektu:  212 630,35 PLN

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:  154 829,72 PLN

#FunduszeEuropejskie, #NextGenerationEU